π. Φιλόθεος Γρηγοριάτης: Ημερίδα υπέρ της ζωής του αγέννητου παιδιού «Αφήστε με να ζήσω!» [Λάρισα, 2 Δεκεμβρίου 2018]

Σεβαστοί Πατέρες καί ἀγαπητοί μου ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, θά ἤθελα ἐν πρώτοις νά σᾶς συγχαρῶ ἐκφράζοντας καί τήν δική μου πνευματική χαρά γιά τόν νέο Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σας, τῆς τοπικῆς σας Ἐκκλησίας τῆς Λαρίσης, κ. Ἱερώνυμο.

 

Νικόλαος Ζαΐρης: Ημερίδα υπέρ της ζωής του αγέννητου παιδιού «Αφήστε με να ζήσω!» [Λάρισα, 2 Δεκεμβρίου 2018]

Ιδιαίτερη τιμή και χαρά με διακατέχει για το γεγονός, ότι ευρίσκομαι κοντά σας και, να σας ευχαριστήσω για την τιμητική πρόσκληση και για την παρουσία σας. Απόμαχος και ελεύθερος πλέον μετά την 39χρονη και εξαιρετικά δύσκολη δικαστική διαδρομή μου, δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου ανενεργό πολίτη. Δειλά-δειλά και πάντα με την ευλογία αγιορειτών Πατέρων, άρχισα να ασχολούμαι με τη συγγραφή διαφόρων δοκιμίων και με την πραγματοποίηση διαλέξεων. Εκπληρώνοντας για άλλη μια φορά την ευλογία ενός σεβαστού αγιορείτη Γέροντα, συμμετέχω στην πνευματική αυτή σύναξη, προκειμένου να εισφέρω μερικές σκέψεις, που αφορούν την αντιμετώπιση των εκτρώσεων στη χώρα μας από νομικής πλευράς. Και επειδή ο λόγος ενός νομικού σχεδόν είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένος με τη θεωρία και με νομικές έννοιες, θα περιορισθώ και με την ανοχή σας στις απολύτως αναγκαίες αναφορές.

Σύνοψη των αναφερθέντων ανεπιθύμητων ενεργειών μετά την κυκλοφορία της χημικής ουσίας Μιφεπριστόνη (RU-486) στις ΗΠΑ, έως 31/12/2017

Οι ακόλουθες πληροφορίες προέρχονται από αναφορές που έγιναν προς τον FDA (Food and Drug Administration) στις ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία της ουσίας και αφορούν ανεπιθύμητες ενέργειες που εμφανίστηκαν σε ασθενείς που είχαν πάρει τη Μιφεπριστόνη RU-486, για φαρμακευτικό τερματισμό της εγκυμοσύνης.

Live Action: Είναι η έκτρωση πραγματικά απαραίτητη για να σωθεί η ζωή μιας γυναίκας;

Είναι η έκτρωση πραγματικά απαραίτητη για να σωθεί η ζωή μιας γυναίκας;

Μια συζήτηση με έναν γιατρό που έκανε στο παρελθόν εκτρώσεις.

Χριστὸς γεννᾶται· δοξάσατε. Χριστὸς ἐξ οὐρανῶν· ἀπαντήσατε. Χριστὸς ἐπὶ γῆς· ὑψώθητε...!


«Σπλάγχων Ἰωνᾶν, ἔμβρυον ἀπήμεσεν ἐνάλιος θήρ, οἷον ἐδέξετο‧

τῇ Παρθένῳ δὲ ἐνοικήσας ὁ Λόγος καὶ σάρκα λαβών,

διελήλυθε φυλάξας ἀδιάφθορον‧

ἧς γὰρ οὐχ ὑπέστη ῥεύσεως,

ταὴν τεκούσαν κατέσχεν ἀπήμαντον».

(Καταβασίες Χριστουγέννων, ᾩδή ς΄)

 

«Από τα σπλάχνα του το θαλάσσιο κήτος σαν έμβρυο απέβαλε τον Ιωνά σώο και αβλαβή, όπως τον δέχτηκε. Το ίδιο και ο Μονογενής Λόγος του Θεού, αφού κατοίκησε στην κοιλιά της Παρθένου και πήρε σάρκα, πέρασε από την πανάχραντη μήτρα της, διαφυλάξας αυτή αδιάφθορη. Πράγματι επειδή δεν συνέβη μεταβολή στη μήτρα αυτή που Τον γέννησε, παρθένο τη διατήρησε».

 

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!»

ΕΥΧΕΤΑΙ σε όλους

καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα

κι ευτυχισμένο το Νέον Έτος 2019.

Ο δε νεογέννητος Χριστός μας,

που ως έμβρυο κατοίκησε στη μήτρα της Υπεραγίας Θεοτόκου,

ας φωτίσει όλους τους νέους γονείς να δεχθούν με αγάπη και χαρά

τα συλληφθέντα μωρά τους, ως ανεπανάληπτα δικά Του δώρα!

  

xristoygenna 01

xristoygenna 02

xristoygenna 03

 

  

  

Αμβλώσεις στη Ρωσία

Η άμβλωση στη Ρωσία είναι σήμερα νόμιμη μέχρι τη 12η εβδομάδα της εγκυμοσύνης και σε ειδικές περιστάσεις σε μεταγενέστερα στάδια. Το 1920 η Ρωσική Σοβιετική Δημοκρατία έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο που επέτρεπε την άμβλωση σε κάθε περίσταση, αλλά κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, το νόμιμο των αμβλώσεων άλλαξε πολλές φορές, με την απαγόρευση να υφίσταται ξανά από το 1936 έως το 1955.

Μωρό με δισχιδή ράχη γεννήθηκε απολύτως υγιές, μετά από επιτυχή χειρουργική επέμβαση εντός της μήτρας

Με τέλεια υγεία γεννήθηκε η μικρή Πίπερ–Κόλ Κέλυ (Piper-Kohl Kelly), αφού πρώτα υποβλήθηκε σε επιτυχή χειρουργική θεραπεία θεραπείας της δισχιδούς ράχης, πριν ακόμη δει το φως του κόσμου. Οι Βρετανοί γονείς της Γεωργία  Άξφορντ και Τάιλερ Κέλυ (Georgia Axford και Tyler Kelly), έλαβαν χρηματικό δάνειο ύψους 9.000 λιρών Αγγλίας (περίπου 11.500 ευρώ) και ταξίδεψαν 570 μίλια, ώστε ένας έμπειρος χειρουργός να επιχειρήσει μία πιθανότατα σωτήρια επέμβαση στην αγέννητη κόρη τους.

Αποκαλύπτοντας το «επιχειρηματικό πλάνο» της Planned Parenthood

Παρά το γεγονός ότι το 98% των υπηρεσιών της Planned Parenthood προς τις έγκυες γυναίκες είναι εκτρώσεις, η Planned Parenthood και οι πολιτικοί υποστηρικτές της ορκίζονται κατηγορηματικά ότι τα χρήματα που λαμβάνει και προέρχονται από την φορολογία των πολιτών, δεν ενισχύουν τις εκτρώσεις. Αλλά η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη. Η Planned Parenthood λαμβάνει το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της από επιχορήγηση του ομοσπονδιακού προϋπολογισμού, δηλαδή από τη φορολογία, ενώ έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 650.000 εκτρώσεις μεταξύ των ετών 2008 και 2009. Μία έκτρωση είναι ακριβή. Το κόστος της συμπεριλαμβάνει πληρωμή του ιατρού, του υποστηρικτικού ιατρικού προσωπικού, και επιπλέον για τον ιατρό ασφάλιση υγείας και ασφάλιση αστικής ευθύνης ιατρού (σ.μ. υποχρεωτική ασφάλιση–συμβόλαιο αστικής ευθύνης όλων των ιατρών προς αποζημίωση παθόντων λόγω ιατρικών λαθών). Ως Διευθύντρια Κλινικής, γνωρίζω από προσωπική πείρα, πως όλα τα έσοδα από κάθε προέλευση συγχωνεύονται σε ένα ενιαίο ταμείο από την κλινική, και δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός τους ώστε να κατανεμηθούν σε συγκεκριμένες ιατρικές υπηρεσίες.

«Δικαίωμα στην αυτοδιάθεση»; Ή «όταν ο ρατσισμός αλλάζει όνομα»!

Σχόλιο Αφήστε με να ζήσω!: Συγχαρητήρια στον αρθρογράφο κ. Χρίστο Παναγιώτου για την ωραία και με επιχειρήματα απάντησή του στην «αντιρατσιστική» ανακοίνωση της «Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας Λάρισας» κατά της Ημερίδας «Αφήστε με να ζήσω!» στην Λάρισα. Ενώ η εν λόγω ανακοίνωση ήταν ανώνυμη, ο κ. Παναγιώτου απάντησε ευθαρσώς, υπογράφοντας το κείμενό του. Νομίζουμε ότι αξίζει να αναδημοσιευθεί και σε άλλα ιστολόγια, ώστε η αλήθεια να διαδοθεί όσο γίνεται περισσότερο. Το Κίνημά μας «Αφήστε με να ζήσω!» τον ευχαριστεί ιδιαίτερα, όπως και το θαυμάσιο ιστολόγιο «Αβέρωφ».


Συμπληρωματικές απλές, ταπεινές και κυρίως λογικές σκέψεις, με αφορμή την «αντιρατσιστική» ανακοίνωση της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας Λάρισας[1]. Άς πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ένα – ένα:

«Αν κάποιοι θέλουν να μας γυρίσουν αιώνες πίσω δεν θα το επιτρέψουμε. Το σώμα είναι δικό μας. Και έχουμε κάθε δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του.». Θέλετε να αυτοδιαθέτετε το σώμα σας· από που προκύπτει τέτοιο δικαίωμα; Μήπως εσείς το δημιουργήσατε; Δεν είστε (και δεν είμαστε) ικανοί να κατασκευάσετε ούτε μία τρίχα! Ας δεχτούμε όμως, ότι μπορείτε να το κάνετε ό,τι θέλετε· θα καταφέρετε να βλάψετε τον εαυτό σας και μόνο! Τι γίνεται όμως με το νέο άνθρωπο τον οποίο φιλοξενείτε και του οποίου το σώμα δεν σας ανήκει;

«Σε όλο το κόσμο εκατομμύρια γυναίκες αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για να κατακτήσουν το δικαίωμα στην άμβλωση, που είναι δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του σώματος τους. Σε κάποιες χώρες όπως και στην Ελλάδα το έχουμε κατακτήσει πριν από μερικά χρόνια. Αλλά φαίνεται πλέον ότι τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο.». Τώρα τι σχέση έχει η άμβλωση (έκτρωση) με την αυτοδιάθεση του σώματος, μόνο εσείς ίσως, το καταλαβαίνετε. Η λέξη άμβλωση ή, αλλιώς, έκτρωση (εκ του αρχαίου ρήματος εκτιτρώσκω) σημαίνει, «τραυματίζω, φονεύω». Αυτοί οι αγώνες μάς γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, τότε που η ζωή δεν είχε καμμία αξία, τότε που η γυναίκα δεν θεωρούνταν καν άνθρωπος, προ Χριστού. Ψάξτε να βρείτε, υπάρχει κάπου η αγάπη στο «δικαίωμα» που «κατακτήσατε»;

«Οι σκοταδιστικές απόψεις επανέρχονται και μάλιστα προβάλλονται σε αμφιθέατρο σχολείου, στα πλαίσια εκδήλωσης «υπέρ της ζωής του αγέννητου παιδιού», την Κυριακή..». Ευτυχώς θα μάθουν κάποια παιδιά για το δώρο της ζωής. Θα διακρίνουν τις σκοταδιστικές από τις υγιείς απόψεις. Σήμερα κακοποιείς ένα σκυλί, και πολύ σωστά έρχεσαι αντιμέτωπος με το νόμο. Ούτε σαν ένα σκυλί δεν αξίζει ο εμβρυακός άνθρωπος!

«Στόχος της εκδήλωσης η ενοχοποίηση της γυναίκας. Αποτελεί κατ’ αρχήν πρόκληση οι θεσμικοί φορείς που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να προστατεύουν τα κατοχυρωμένα από τον νόμο δικαιώματα, να δίνουν άδεια για τέτοιες εκδηλώσεις που στόχο έχουν να τα άρουν. Πόσο δε μάλιστα όταν αυτές πραγματοποιούνται σε σχολεία.». Κάνετε μεγάλο λάθος. Ο στόχος όλων μας είναι να προστατεύσουμε τις αθώες υπάρξεις, αλλά και τις ίδιες τις μητέρες τους που ίσως δε γνωρίζουν τις τεράστιες διαστάσεις του εγχειρήματός τους. Θέλουμε να γίνουμε η φωνή τους και να φωνάξουμε στις μητέρες, οι οποίες ίσως και να χειραγωγούνται, όντας βρισκόμενες σε αδιέξοδο, να τα αφήσουν να ζήσουν για να έχουν και αυτά το δικό τους δικαίωμα, να αποφασίσουν για την ζωή τους! Εσείς μιλάτε για ενοχές!

«Και δεν μπορούμε να δεχτούμε το επιχείρημα ότι «δημοκρατία έχουμε ας ακουστούν όλες οι απόψεις». Στην δική σας «δημοκρατία» θέλετε να ακούγεται μόνο η δική σας φωνή. Ωραία δημοκρατία, της έχετε αλλάξει και αυτής την έννοια του ονόματός της, όπως και την έννοια του αντιρατσισμού. Τέτοια δημοκρατία, θα την ζήλευαν και τα πιο σκληρά ολοκληρωτικά καθεστώτα.

«Γιατί πάνω σε αυτό το επιχείρημα στήθηκε η ανοχή για ρατσιστικές, ομοφοβικές και φασιστικές απόψεις με ορατά πλέον αποτελέσματα. Δεν αποδεχόμαστε την αυθεντία κανενός γιατρού, δικαστή, πόσο δεν μάλλον ενός ιερομόναχου. Είμαστε εμείς οι γυναίκες που έχουμε πριν από όλους αυτούς την ευαισθησία, τα συναισθήματα αλλά και την ευθύνη. Και όταν παίρνουμε μια απόφαση για διακοπή της κύησης τα σταθμίζουμε όλα και θέλουμε να προστατεύεται αυτό το δικαίωμα. Γιατί χιλιάδες γυναίκες έχουν χάσει την ζωή τους ή έχουν υποστεί ανεπανόρθωτες βλάβες κάνοντας έκτρωση με ανασφαλείς μεθόδους, όταν αυτή είναι παράνομη. Πάει πολύ λοιπόν να μας ενοχοποιούν ως δολοφόνους.». Στην μοναδική αυθεντία στην οποία πιστεύετε είναι ο εαυτός σας! Εσείς τα ξέρετε όλα. Ορίζετε ζωή και θάνατο. Εσείς μόνο έχετε το «ευγενικό» δικαίωμα και την εξουσία να «διακόπτετε τις κυήσεις». Εάν όμως έτυχε να δείτε κάποια φορά, το κατακρεουργημένο «πράγμα» του οποίου την κύηση έχετε διακόψει στο πρώτο στάδιο της ζωής του (του ανθρώπου), ίσως αλλάξετε γνώμη. Βλέπετε οι δικές σας μητέρες, δεν εφάρμοσαν την δική τους εξουσία και αυθεντία και σας επέτρεψαν να ζήσετε, μη «διακόπτωντας την κύησή» τους.

«Πέρασαν εκατοντάδες χρόνια από τότε που η κρατική και η εκκλησιαστική εξουσία, την περίοδο της ανάδυσης του καπιταλισμού, εξαπέλυσε το κυνήγι μαγισσών. Χιλιάδες γυναίκες κάηκαν στην πυρά, βασανίστηκαν, στιγματίστηκαν με στόχο την καθυπόταξη τους, την πειθάρχηση τους, την αφαίρεση γνώσεων και πρακτικών, τον έλεγχο των σωμάτων τους, ώστε να γίνουν αποδοτικά αναπαραγωγικά εργαλεία για το αναδυόμενο οικονομικό σύστημα. Τότε η εκκλησία όριζε τι απαιτούνταν για να κατηγορηθούν οι γυναίκες σαν μάγισσες, οι γιατροί τις εξέταζαν, τις βασάνιζαν, οι νομικοί απήγγειλαν κατηγορίες και οι κρατικοί υπάλληλοι οργάνωναν τις εκτελέσεις. Επομένως καθόλου τυχαίο και το πάνελ της αυριανής εκδήλωσης. Αν κάποιοι θέλουν να μας γυρίσουν αιώνες πίσω δεν θα το επιτρέψουμε. Το σώμα είναι δικό μας. Και έχουμε κάθε δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του.». Μιλάτε για μάγισσες και για πυρά. Μην ανησυχείτε· εδώ είναι Ορθόδοξη Ελλάδα και όχι η παπική Δύση. Εδώ δεν καίμε ούτε βασανίζουμε ανθρώπους· κανέναν άνθρωπο, σε οποιοδήποτε στάδιο της ζωής του κι αν βρίσκεται. Τους αγαπάμε όλους: νέους, γέρους, βρέφη, έμβρυα! Μιλάτε και για βασανιστήρια· σας προκαλώ: κάνετε τον κόπο να μάθετε πως αντιδρά ένα έμβρυο την ώρα της έκτρωσης, πως κτυπά η καρδιά του, πως απομακρύνεται από τα εκτρωτικά μέσα, πως φοβάται! Και μετά μιλήστε μου για βασανιστήρια.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε μια διαφορετική άποψη από την δική σας!

1. [Λάρισα] Δικαίωμα στην αυτοδιάθεση

    

Πηγή: Αβέρωφ

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).

Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).

Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.

Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.

Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.

Βοήθησε και εσύ το έργο του «Αφήστε με να ζήσω!».