Δίδυμα βρέφη πέθαναν εξαιτίας της άρνησης νοσοκομείου να τα σώσει, παρά τις ικεσίες της μητέρας τους

Σε ένα βίντεο που κόβει την ανάσα, το οποίο δημοσιεύτηκε από την ιστοσελίδα «Δημιουργηθήκαμε Ίσοι» (Created Equal), η Αμάντα, η μητέρα δύο αγοριών που γεννήθηκαν πρόωρα, του Έμερυ και του Έλιοτ, μπορεί να ακουστεί να ικετεύει για τις ζωές των δύο γιών της. Τον Ιούνιο του έτους 2017, η Αμάντα είχε μια  αιμορραγία, για την οποία  επισκέφθηκε το Νοσοκομείο Μεθοδιστών «Ρίβερσαιντ», στο Κολόμπους, Οχάιο, και ενώ εβρίσκετο στις 22 εβδομάδες και 2 ημέρες κύησης. Το ιατρικό προσωπικό την πληροφόρησε ότι αν τα μωρά της γεννιόνταν πριν τις 22 εβδομάδες και 5 ημέρες κύησης, δεν επρόκειτο να προβούν σε ενέργειες για την ανάνηψή τους. Τρεις ημέρες αργότερα, ακριβώς στις 22 εβδομάδες και 5 ημέρες κύησης, η Αμάντα γέννησε τον Έμερυ και τον Έλιοτ, και παρά το γεγονός ότι τα αγόρια κινούνταν, ανέπνεαν και έκλαιγαν, οι ιατροί αρνήθηκαν να τα βοηθήσουν.

«Παρακάλεσα τις νοσοκόμες και το ιατρικό προσωπικό να με βοηθήσουν, να σώσουμε τα μωρά», δήλωσε η Αμάντα. «Μου ειπώθηκε ότι δεν ήταν δυνατόν να επιβιώσουν. Ρώτησα επανειλημμένως αν τουλάχιστον, αφού γεννιόνταν τα μωρά, θα  τα αξιολογούσαν,  ώστε να υπολογίσουν την πιθανότητα επιβίωσης. Με ενημέρωσαν ότι η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών δεν θα εκτιμούσε τα δίδυμα, και ότι πιθανότατα τα μωρά απλώς θα γεννιόνταν ή θα ανέπνεαν για λίγες στιγμές».

Ο Έμερυ γεννήθηκε πρώτος. Κανένας από τους ιατρούς δεν ήταν παρών κατά τη γέννησή του, και παρά το γεγονός ότι ένας νεογνολόγος παρουσιάστηκε σύντομα, το μόνο που έκανε ήταν να τυλίξει σε μια κουβέρτα τον Έμερυ και να τον τοποθετήσει κάτω από μια λάμπα θερμοκοιτίδας.

«Παιδιά, θα τον σώσετε, έτσι δεν είναι;» ρωτά η Αμάντα στο βίντεο που κόβει την ανάσα. «Ορκιστείτε μου ότι πρόκειται να τον σώσετε».

 

 

Για 45 ολόκληρα λεπτά ο Έμερυ, κινούταν, ανέπνεε και έζησε έξω από την μήτρα, πριν πεθάνει.

Δύο ώρες περίπου αργότερα, γεννήθηκε ο Έλιοτ. Ήταν μεγαλύτερος από τον Έμερυ και έζησε περισσότερες από δύο ώρες έξω από την κοιλιά της μητέρας του, αναπνέοντας, κινούμενος και κλαίγοντας. Παρόλα αυτά το ιατρικό προσωπικό δεν έκανε απολύτως τίποτε για να τον βοηθήσει.

Η Αμάντα μπορεί να ακουστεί στο βίντεο, να κλαίει, κρατώντας το μωρό και να λέει: «Η μαμά προσπάθησε, η μαμά προσπάθησε»!

Μία μελέτη στο έγκυρο Ιατρικό Περιοδικό «New England Journal of Medicine», τεκμηριώνει ότι τα πρόωρα μωρά που γεννιούνται στις 22 εβδομάδες κύησης, είναι πολύ περισσότερο πιθανό να επιβιώσουν, με ιατρική παρέμβαση, από ότι πιστεύαμε παλαιότερα. Στην πραγματικότητα, μωρά όπως ο Έμερυ και ο Έλιοτ, διαρκώς καταφέρνουν όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να εξελιχθούν με πολύ ομαλό τρόπο έξω από την το προστατευμένο περιβάλλον της μήτρας. Μωρά που έχουν γεννηθεί ακόμα πιο νωρίς από αυτά τα δίδυμα κατάφεραν να επιβιώσουν, όταν ιατροί ενδιαφέρθηκαν στοιχειωδώς και  μπήκαν στον κόπο  να τα βοηθήσουν.

Το μωρό Μπένσον γεννήθηκε στις 22 εβδομάδες και 5 ημέρες.

Η Αιμίλια Τέυλορ γεννήθηκε και επιβίωσε μόλις στις 21 εβδομάδες και έξι ημέρες κύησης. Η Φριέντα Μάνγκολντ επιβίωσε έχοντας γεννηθεί στις 21 εβδομάδες και πέντε ημέρες, μία ολόκληρη εβδομάδα πριν την τον Έμερυ και τον Έλιοτ. Το μικρό κοριτσάκι της Κέρτνεϋ Στένσραντ, γεννήθηκε στις 21 εβδομάδες και τέσσερις ημέρες κύησης. Είναι πλέον τριών ετών, όλο ζωντάνια, επειδή ο γιατρός αποδέχθηκε τις ικεσίες της μητέρας και πήρε την απόφαση να βοηθήσει το μικροσκοπικό κοριτσάκι.

 

  Η ανάπτυξη του μωρού ανά εβδομάδα

 

Αφού τα αγόρια της είχαν πεθάνει, η Αμάντα έφυγε από το νοσοκομείο, έχοντας παραλάβει τον ιατρικό φάκελο που περιέγραφε τον τοκετό ως περίπτωση θνησιγένειας, με άλλα λόγια ότι τα μωρά γεννήθηκαν νεκρά. Παρά το γεγονός ότι τα αγόρια της είχαν γεννηθεί ζωντανά και ανέπνεαν μόνα τους, το νοσοκομείο αρνήθηκε να το επιβεβαιώσει.

Η Αμάντα υπέβαλε αναφορά παραπόνων στο Νοσοκομείο Μεθοδιστών του Ρίβερσαιντ. Αλλά η απάντησή του ήταν ότι θεωρούσε το ζήτημα λήξαν. Στη συνέχεια υπέβαλε επισήμως καταγγελία στο Υπηρεσία Υγείας του Οχάιο, και ελπίζει ότι και άλλοι θα υποστηρίξουν την προσπάθειά της, επικοινωνώντας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Νοσοκομείου, κ. Ντέιβιντ Μπλομ.

  baby elliot was born premature and doctors refused to help himjpg

  

Ο Έμερυ και ο Έλιοτ δεν είναι τα μόνα μωρά που πέθαναν, επειδή οι ιατροί αρνήθηκαν να τα βοηθήσουν. Πέρυσι στο Ηνωμένο Βασίλειο, η μικρή Ότομν πέθανε έχοντας γεννηθεί πρόωρα στις 22 εβδομάδες και έξι ημέρες. Άντεξε για σχεδόν 2 ώρες έξω από την μήτρα, και παρά το γεγονός ότι ανέπνεε και κουνούσε τα χέρια και τα πόδια της, οι ιατροί δεν έκαναν το παραμικρό για να την βοηθήσουν.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία που να ευσταθεί, ως το προς το λόγο για τον οποίο οι ιατροί στο Νοσοκομείο Μεθοδιστών «Ρίβερσαιντ» αρνήθηκαν την παροχή ιατρικής βοήθειας στον Έμερυ και στον Έλιοτ. Είχαν προηγουμένως δηλώσει ότι θα συνέτρεχαν τα αγόρια, εφόσον γεννιόντουσαν από τις 22 εβδομάδες και 5 ημέρες κύησης και μετά, αλλά όταν ήρθε η ώρα, εξακολούθησαν να αρνούνται τη συνδρομή τους και να σώσουν τις ζωές των αγοριών. Η Αμάντα υποχρεώθηκε να βλέπει τα μωρά της να πεθαίνουν και θα αναγκαστεί τώρα να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής της, με το παράπονο: «Τί θα γινόταν άραγε αν τα είχαν βοηθήσει οι ιατροί;».

   

Πηγή: Live Action

Κοπέλα γελάει πριν την ένατη έκτρωσή της - Μετά βλέπει το εκτρωθέν μωρό της

Το βιβλίο της Άμπυ Τζόνσον (Abby Johnson), με τίτλο: «Οι Τοίχοι μιλούν: Τέως υπάλληλοι κλινικών εκτρώσεων διηγούνται τις ιστορίες τους», συγκεντρώνει μαρτυρίες από «πρώτο χέρι», από υπαλλήλους που εργάζονταν σε κλινικές εκτρώσεων. Οι ιστορίες ποικίλλουν στη θεματολογία τους, αλλά κάθε μία από αυτές είναι μία ανάμνηση από υπαλλήλους των εκτρώσεων, που δεν μπόρεσε να τις αποχωριστεί ακόμα και όταν έφυγε.

Φόνοι μικρών αγγέλων...

Βιωματική προσέγγιση στο θέμα των εκτρώσεων.

Μαρτυρίες οσιακών μορφών, αγίου Παϊσίου

Αγιορείτου, πατρός Επιφανίου Θεοδωροπούλου,

αγίου Γεωργίου του Καρσλίδη και

αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου

ΡΩΣΣΙΑ: Μείωση κατά 63,5% οι εκτρώσεις μέσα σε 17 χρόνια

Ο αριθμός των εκτρώσεων στην Ρωσσία έχει μειωθεί σχεδόν κατά 2/3 από τις αρχές του αιώνα, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε η αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Τατιάνα Γκόλικοβα, αναφέρει η Interfax-Religion.

Το 2000 υπήρξαν 2.138,000 καταγεγραμμένες εκτρώσεις στη Ρωσσία και το 2017, 779.999.

«Αυτή είναι μια πολύ σοβαρή πτώση, 63,5%», σημείωσε η Γκόλικοβα.

Επιπλέον, ο αριθμός των Ρώσσων που καταδικάζουν την έκτρωση έχει τριπλασιαστεί μέσα σε 20 χρόνια, από 12% στο 35%. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος.

Είχε ανακοινωθεί προηγουμένως τον Ιανουάριο του 2017, ότι ο αριθμός των εκτρώσεων στην Ρωσσία είχε μειωθεί στο ήμισυ μέσα σε τέσσερα έτη, με πτώση κατά 13% το 2016, 96.300 εκτρώσεις. Όπως ανακοίνωσε η Υπουργός Υγείας Βερόνικα Σκβόρτσοβα, ο αριθμός των οικειοθελών εκτρώσεων, χωρίς παθολογικές καταστάσεις, εκείνο το έτος μειώθηκε κατά 72.000.

Ο αγώνας κατά των εκτρώσεων είναι το σημαντικότερο κοινωνικό έργο της Εκκλησίας, δήλωσε στην Μόσχα πέρυσι τον Οκτώβριο ο Πατριάρχης Κυρίλλος κατά την έναρξη του 7ου Εκκλησιαστικού Συνεδρίου για την Κοινωνική Εργασία.

Η Αγιότητά του απευθύνθηκε δύο φορές στην Κρατική Δούμα, κάνοντας έκκληση να βρουν μια λύση στον «τρομακτικά υψηλό» αριθμό των εκτρώσεων που εξακολουθούν να πλήττουν την Ρωσσία.

Η Εκκλησία πρόσφατα εγκαινίασε το 58ο καταφύγιο για εγκυμονούσες και μητέρες και διαθέτει επίσης 169 κέντρα ανθρωπιστικής βοήθειας σε ολόκληρη τη χώρα.

***

Μετάφραση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή: Orthodox Christianity, Αβέρωφ

Μωρό από τρεις γονείς (three-parent baby)

Οποιαδήποτε παρέμβαση του ανθρώπου στη δημιουργία του Θεού και στους νόμους που ο Θεός έχει θέσει, τελικά αποβαίνει εις βάρος του ανθρώπου. Αυτό το βιώνουμε καθημερινά με τα καταστροφικά αποτελέσματα του βιασμού της φύσεως.

Όμως η αλαζονική παρέμβαση του ανθρώπου, μέσω της «επιστήμης», στην ίδια τη σύσταση του ανθρώπινου γονιδιώματος, καθίσταται ύβρις ενώπιον του Δημιουργού και ενάντια στην ηθική.

Η νέα «τεχνολογία» της γενετικής «Three parent baby» (μωρό από τρεις γονείς), που με υπερηφάνεια διαφημίζεται από τα ΜΜΕ, αλλά και από γνωστό Μαιευτήριο, το οποίο έχει λάβει «άδεια» από την «Εθνική Αρχή Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής» να προβεί στην έρευνα και στη συνέχεια στην προκλινική και κλινική εφαρμογή της γενετικής παρέμβασης σε έμβρυα, ώστε να έχουν γεννητικό υλικό από τρεις (3) γονείς (!), υπερβαίνει κάθε όριο προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ηθικής. Και όλα αυτά γίνονται ασφαλώς για το «καλό» του ανθρώπου, προκειμένου να γεννηθούν υγιή παιδιά! Με τί όμως κόστος;

 
three parent baby 01

 
Η «τεχνική» αυτή έχει δύο εφαρμογές. Στην πρώτη, αφαιρείται το προβληματικό μιτοχονδριακό DNA του ωαρίου της μητέρας και εμφυτεύεται το μιτοχόνδριο από το ωάριο υγιούς δότριας και αυτό γονιμοποιείται από το σπέρμα του πατέρα, με τη διαδικασία της εξωσωματικής. Στη δεύτερη, γονιμοποιούνται δύο ωάρια με το σπέρμα του πατέρα, ένα από της μητέρας και ένα της δότριας, και το γενετικό υλικό του πρώτου μεταφέρεται στο δεύτερο, αφού σε αυτό έχουν μείνει μόνο τα μιτοχόνδρια! («Κατασκευάζονται» δηλ. δύο έμβρυα για να εμφυτευθεί τελικά το ένα, και αυτό «αλλοιωμένο» γενετικά, ενώ το άλλο προφανώς καταστρέφεται!).

Αυτές, όμως, οι παρεμβάσεις γίνονται όλες στα εμψυχωμένα έμβρυα που γονιμοποιούνται στο εργαστήριο, στα πλαίσια της εξωσωματικής (in vitro) και μάλιστα, σε κάποια από αυτά, στα κρινόμενα από τους γενετιστές-εμβρυολόγους ότι είναι τα πιο «δυνατά» και με περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσουν, ενώ τα υπόλοιπα, οι υπόλοιπες ζωές στην αρχή τους, είτε καταψύχονται  είτε καταστρέφονται! Κι έτσι «θεραπεύονται» ελάχιστα έμβρυα, ενώ ταυτόχρονα καταστρέφονται  χιλιάδες άλλα.

Προκειμένου, λοιπόν, να γεννηθούν «υγιή» κάποια παιδιά παρεμβαίνουν στο γεννητικό τους κώδικα, στην ουσία δηλαδή του σωματικής τους υπόστασης, και τους αφαιρούν και τους προσθέτουν γεννητικό υλικό όχι από δυο γονείς, αλλά και από τρίτο πρόσωπο (γυναίκας). Ο ισχυρισμός ότι μεταφέρουν μόνο μιτοχονδριακό DNA από το ωάριο της δότριας και όχι πυρηνικό DNA, που παραμένει από τους δύο γονείς του, δεν αμνηστεύει το γεγονός ότι η όλη διαδικασία γίνεται στο ψυχρό εργαστήριο και όχι σε όλα τα γονιμοποιημένα έμβρυα, αλλά σε αυτό ή αυτά που επιλέγει ο εμβρυολόγος...

Και τα προβλήματα, ηθικά, πνευματικά, ψυχολογικά, νομικά κλπ.; Ποιος ασχολείται τώρα με αυτά! Και εάν ασχολούμαστε,... εύκολα με κάποια συνέδρια, κάποιο νόμο ή με κάποια ευρύτερη ερμηνεία ενός υπάρχοντος νόμου, ξεπερνάμε τα όποια βιο-ηθικά διλήμματα για το «καλό» πάντα του ανθρώπου!

 

 

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).

Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).

Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.

Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.

Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.</p style="text-align: justify;">

Βοήθησε και εσύ το έργο του «Αφήστε με να ζήσω!».