Η Ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπή της Αυστραλίας δηλώνει την αντίθεσή της στο ακραίο νομοσχέδιο για τις αμβλώσεις

Η Ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπή της Αυστραλίας δηλώνει την αντίθεσή της στο ακραίο νομοσχέδιο για τις αμβλώσεις

 

Σίδνεϊ, Αυστραλία, 7 Αυγούστου 2019

Ο νέος Αρχιεπίσκοπος της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής της Αυστραλίας εξέδωσε ανακοίνωση την προηγουμένη εβδομάδα καταδικάζοντας το νέο νομοσχέδιο που συζητείται αυτές τις μέρες στο Κοινοβούλιο της Νέας Νότιας Ουαλίας.

Μόλις ένα μήνα από την έναρξη της διακονίας του ως επικεφαλής της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αυστραλία, ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος, ο οποίος ενθρονίσθηκε στις 29 Ιουνίου, εκφράσθηκε με έντονο και κατηγορηματικό τρόπο ενάντια στη μεγάλο κακό που συνιστά η άμβλωση.

Στη δήλωσή του, που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής την 1η Αυγούστου, Ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος εξηγεί ότι το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα επιτρέπει την άμβλωση για οποιονδήποτε λόγο μέχρι τους 5 ½ μήνες κύησης, αλλά και μέχρι τη γέννηση του παιδιού εάν υπάρχει «η σύμφωνη γνώμη δύο ιατρών». Οι γιατροί που αντιτάσσονται ηθικά στην άμβλωση θα είναι νομικά υποχρεωμένοι να παραπέμπουν τη γυναίκα που επιθυμεί άμβλωση σε άλλο γιατρό, γράφει ο Έλληνας Ιεράρχης.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας της Νέας Νότιας Ουαλίας Brad Hazzard, όλες οι πολιτείες στην Αυστραλία έχουν μεταρρυθμίσει τους νόμους τους για τις αμβλώσεις κατά τα τελευταία 20 χρόνια, καθώς η «διαδικασία» ρυθμίζεται σε μεγάλο βαθμό από τα επιμέρους Κρατίδια και σε τοπικό επίπεδο και όχι από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Αυστραλίας.

Στη Νέα Νότια Ουαλία, ένας νόμος που ποινικοποιεί την έκτρωση είναι επίσημα σε ισχύ από το 1900, αν και η ερμηνεία του μέσω κάποιων αποφάσεων του 1971 και του 1995 καθιστά σχεδόν αδύνατη την καταδίκη της άμβλωσης.

Ωστόσο, κάποιοι νομοθέτες στη Νέα Νότια Ουαλία επιδιώκουν τώρα να αποποινικοποιήσουν επισήμως την πράξη της δολοφονίας ενός παιδιού που μεγαλώνει στη μήτρα.

Όπως ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος γράφει: «Η Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη και Παράδοση διδάσκει κατηγορηματικά ότι η ανθρώπινη ζωή αρχίζει από την πρώτη κιόλας στιγμή της σύλληψης, ακόμη διδάσκει ότι η ζωή του αγέννητου παιδιού είναι ιερή και ανεκτίμητη στα μάτια του Θεού και επομένως το αγέννητο παιδί πρέπει να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια και να του αποδίδεται η ίδια τιμή που επιθυμούμε να απολαμβάνουμε για τον εαυτό μας».

«Κατά τραγικό τρόπο, το δικαίωμα στη ζωή του αγέννητου αγέννητου παιδιού παραβιάζεται όλο και περισσότερο», συνεχίζει.

Ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ενημερώνει, ότι έχει ήδη έλθει σε επαφή με την Πρωθυπουργό της Νέας Νότιας Ουαλίας, «ζητώντας επειγόντως» να δοθεί χρόνος για δημόσια διαβούλευση πριν από την υποβολή του νομοσχεδίου για συζήτηση στη Βουλή.

Απευθύνει επίσης έκκληση στα μέλη του Κοινοβουλίου να αντιταχθούν στο νομοσχέδιο και σε όλα τα μέλη της Εκκλησίας να ζητήσουν από τον τοπικό βουλευτή τους να αντιταχθεί «σε αυτό το Δρακόντειο νομοσχέδιο», γιατί αυτό αποτελεί «το ιερό καθήκον τους».

Διαβάστε την πλήρη δήλωση παρακάτω:

 

Αρχιεπίσκοπος Μακάριος της Αυστραλίας

Αρ.Πρωτοκόλου 148.


Δήλωση.

Αγαπητές Αδελφές και Αδελφοί εν Κυρίω.

Με πόνο ψυχής πληροφορηθήκαμε πως μια Τροπολογία, η οποία επιτρέπει την άμβλωση έως τη γέννηση του παιδιού, με τρόπο ύπουλο, απροσδόκητο και χωρίς να προηγηθεί δημόσια διαβούλευση, θα προταθεί προς ψήφιση από τη Βουλή της Νέας Νότιας Ουαλίας αυτή την εβδομάδα.

Ειδικότερα, αυτή η Τροπολογία θα επιτρέψει την άμβλωση για οποιονδήποτε λόγο έως και τις 5,5 εβδομάδες κύησης, και ακόμη έως την ημέρα γέννησης του παιδιού, εάν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη δύο ιατρών. Επί πλέον, οι ιατροί που αντιτίθενται στην άμβλωση, θα πρέπει τώρα να βιάζουν την συνείδησή τους και άμεσα να παραπέμπουν την έγκυο σε έναν άλλο ιατρό προκειμένου να προχωρήσει στη «διαδικασία».

Η Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη και Παράδοση με κατηγορηματικό τρόπο διδάσκει, ότι η ζωή αρχίζει κατά τη στιγμή της σύλληψης, ότι η ζωή του αγέννητου παιδιού είναι ιερή, πως η αξία που της προσέδωσε ο Θεός είναι άπειρη, και κατά συνέπεια οφείλουμε να την αντιμετωπίζουμε με την ίδια υπευθυνότητα και αξιοπρέπεια, όπως αυτή που απαιτούμε να απολαμβάνουμε για τους εαυτούς μας.

Κατά τραγικό τρόπο, το δικαίωμα του ανυπεράσπιστου αγέννητου παιδιού στη ζωή όλο και περισσότερο παραβιάζεται, παρά την συνεχώς αυξανόμενη προστασία πολλών άλλων ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Μαζί με άλλους ηγέτες Χριστιανικών κοινοτήτων, έχω ήδη στείλει επιστολή στην Πρωθυπουργό μας της Νέας Νότιας Ουαλίας, ζητώντας επειγόντως να παραχωρήσει τον απαιτούμενο χρόνο που απαιτεί μια σωστή δημόσια διαβούλευση, πριν αυτή η Τροπολογία παρουσιασθεί στη Βουλή για συζήτηση.

Επιπρόσθετα, προτρέπουμε τα αξιότιμα Μέλη του Κοινοβουλίου να δηλώσουν την αντίθεσή τους στην Τροπολογία και να υποστηρίξουν τις ευάλωτες έγκυες μητέρες προσφέροντάς τους εναλλακτικές λύσεις στην άμβλωση.

Ταπεινά και επειγόντως, ζητούμε από κάθε μέλος της Εκκλησίας μας, αλλά και από κάθε υπεύθυνο άτομο που αναγνωρίζει την ιερότητα της ανθρώπινης ζωής, να ζητήσει από τους κατά τόπους κοινοβουλευτικούς αντιπροσώπους του, να αντιτεθούν σε αυτόν τον δρακόντειο Νόμο. Αυτό αποτελεί το ιερό τους καθήκον.

Σίδνεϊ, 31η Ιουλίου 2019.

Διάπυρος προς Κύριον Ευχέτης

Αρχιεπίσκοπος Μακάριος

Προϊστάμενος της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αυστραλίας.

 

Πηγή: http://orthochristian.com/122923.html

 

Σχετικά άρθρα

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).

Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).

Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.

Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.

Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.</p style="text-align: justify;">

Βοήθησε και εσύ το έργο του «Αφήστε με να ζήσω!».