Η «Αμερικανική Ένωση Μαιευτήρων και Γυναικολόγων υπέρ της Ζωής» (AAPLOG) και το «Αμερικανικό Κολέγιο Παιδιάτρων» (ACPEDs) παρουσιάζουν την
Η «Αμερικανική Ένωση Μαιευτήρων και Γυναικολόγων υπέρ της Ζωής» (AAPLOG) και το «Αμερικανικό Κολέγιο Παιδιάτρων» (ACPEDs) παρουσιάζουν την
Η Έμιλυ Ντούερ έμεινε έγκυος σε ηλικία 19 ετών. Αποφάσισε να προχωρήσει σε φαρμακευτική έκτρωση με το RU 486, Mifepristone, ένα φάρμακο που ανταγωνίζεται τη προγεστερόνη. Η προγεστερόνη είναι η ορμόνη που συντηρεί την εγκυμοσύνη. Σύντομα όμως το μετάνιωσε. Άμεσα και πρίν από την λήψη της επόμενης ουσίας, της Mισοπροστόλης, - Cytotec-, έλαβε προγεστερόνη και η πορεία της φαρμακευτικής έκτρωσης αναστράφηκε.
Οἱ ἠθικὲς καὶ νομικὲς πτυχὲς τῆς ἄμβλωσης ἀποτελοῦν ἀντικείμενο ἔντονης συζήτησης σὲ πολλὰ κράτη μὲ τὸ κέντρο βάρους νὰ περιστρέφεται γύρω ἀπὸ τὴ φύση τοῦ ἐμβρύου καὶ τὴν ταύτιση τῆς ἄμβλωσης μὲ τὴν ἀνθρωποκτονία. Ταυτόχρονα, τίθεται καὶ τὸ ζήτημα τῆς αὐτοδιάθεσης τῆς ἐγκύου, δηλαδὴ τοῦ δικαιώματός της νὰ διαθέτει τὸ σῶμα της ὅπως αὐτὴ θέλει. Μὲ τὸ παρὸν γίνεται μία σύντομη προσέγγιση τοῦ ζητήματος, σὲ ἐπίπεδο τόσο συνταγματικοῦ καὶ διεθνοῦς δικαίου, ὅσο καὶ ἀστικοῦ καὶ ποινικοῦ, καθὼς ἐπίσης καὶ μία μικρὴ ἀναφορὰ τοῦ καθεστῶτος ποὺ ἰσχύει σὲ ἄλλες χῶρες.
Συχνά διατυπώνεται η θέση, πως η άμβλωση είναι έκφραση της ελεύθερης και ανεξάρτητης επιλογής της γυναίκας, η οποία μέσω αυτής ενδυναμώνεται και αποδεικνύει πως ελέγχει το σώμα της. Δυστυχώς σύμφωνα με μελέτη που δημοσίευσε το «The Elliot Institute» στις ΗΠΑ, και αφορούσε γυναίκες που έκαναν άμβλωση, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι γυναίκες επιθυμούν στην πλειοψηφία τους να κρατήσουν τα παιδιά, αλλά η άνεση που δίνει ο νόμος για την άμβλωση, κάνει τους πατέρες των παιδιών εκβιαστικούς απέναντί τους, ώστε αναγκάζονται να προχωρήσουν στη θανάτωση του παιδιού τους.
Η συγκεκριμένη θλιβερή είδηση αποτελεί ένα ενδεικτικό αλλά ταυτοχρόνως χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας ευρείας τακτικής ώστε να αντιληφθούμε πώς ο δυτικός κόσμος αντιλαμβάνεται την παροχή ιατρικής περίθαλψης. Δυστυχώς, η διενέργεια της ιατρικής πράξης της έκτρωσης έχει προτεραιοποιηθεί σε πολλά κράτη διεθνώς έναντι της αντιμετώπισης άλλων βαρύτατων νόσων και περιστατικών. Εκείνο βέβαια που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα έτι περαιτέρω είναι ότι αυτή η τακτική ακολουθείται και εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού…
Παραθέτουμε τη δράση του σπιράλ και των χαπιών της επόμενης μέρας, όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα του επίσημου φορέα ενημέρωσης για θέματα Αντισύλληψης στη Xώρα. Η αρχή της ζωής του ανθρώπου, σύμφωνα με την κοινή λογική, την Εμβρυολογία και την Ορθόδοξη Χριστιανική Διδασκαλία, είναι η στιγμή της σύλληψης, δηλαδή της γονιμοποίησης ενός ωαρίου από ένα σπερματοζωάριο με τη δημιουργία του ζυγώτη στη σάλπιγγα. H παρεμπόδιση της εμφύτευσης του πρώιμου ανθρώπου στη μήτρα, διαδικασία που συνήθως αρχίζει κατά την 6η μέρα και ολοκληρώνεται μέσα στη δεύτερη εβδομάδα από τη γονιμοποίηση, συνιστά υποβοήθηση στη πρόωρη διακοπή της ζωής του.
Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).
Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).
Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.
Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.
Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.