«Η έκτρωση μας προφυλάσσει από την θλιβερή εμπειρία ενός βρεφικού θανάτου...» Μια απαράδεκτη, συμφεροντολογική άποψη... Ένα φρικτό  κατασκεύασμα.

«Η έκτρωση μας προφυλάσσει από την θλιβερή εμπειρία ενός βρεφικού θανάτου...» Μια απαράδεκτη, συμφεροντολογική άποψη... Ένα φρικτό κατασκεύασμα.

 

Μια απαράδεκτη, συμφεροντολογική άποψη... Ένα φρικτό κατασκεύασμα.  

 

Σχόλιο «Αφήστε με να ζήσω!»: Πέρα των όσων πολύ σωστά επισημαίνει ο αρθρογράφος, για τους Ορθόδοξους γονείς, υπάρχει ένας ακόμη σημαντικότερος λόγος που επιθυμούν να γεννηθεί το άρρωστο μωρό τους, έστω και αν η ζωή του αναμένεται να είναι πολύ σύντομη. Θα του κάνουν το μεγαλύτερο δώρο: Θα το βαπτίσουν κανονικά ή ακόμη και με αεροβάπτισμα. Το παιδάκι τους γίνεται Ορθόδοξος χριστιανός, πολίτης της Βασιλείας του Θεού! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη εκδήλωση αγάπης για αυτό το μωρό! Και είναι η καλύτερη πνευματική παρηγοριά και για τους ίδιους!

_____________

«Η έκτρωση μας προφυλάσσει από την θλιβερή εμπειρία ενός βρεφικού θανάτου...»

Μια απαράδεκτη, συμφεροντολογική άποψη.. Ένα φρικτό  κατασκεύασμα.

Mercatornet, Ζητήματα Βιοηθικής.

Από τον Hendrik van der Breggen, 28 Οκτωβρίου 2020

Σύμφωνα με τον Terry O'Neill, πρώην πρόεδρο της ομάδας «υπέρ του δικαιώματος των γυναικών στην επιλογή» NOW (National Organization for Women), «η δυνατότητα της έκτρωσης…αποτελεί ένα ουσιαστικό μέτρο για την πρόληψη της απελπισίας από ένα βρεφικό θάνατο».

Με άλλα λόγια, ο O'Neill υποστηρίζει την έκτρωση γιατί «η έκτρωση εξυπηρετεί ώστε να αποφύγουμε να αισθανόμαστε τη θλίψη στις  τραγικές καταστάσεις όπου τα βρέφη πεθαίνουν από φυσικά αίτια (κάποιο νόσημα)  λίγο μετά τη γέννησή τους».

Η απάντησή μου: Τί μας λες; Αλήθεια; Παρατηρήστε την βασική αρχή που υπονοεί η  άποψη του O'Neill: «Εάν κάποιος πρόκειται να πεθάνει από φυσικές αιτίες (ασθένειες) νωρίς στη ζωή του, θα πρέπει να είμαι ελεύθερος να τον σκοτώσω νωρίτερα για να γλιτώσω από την στενοχώρια που με περιμένει.»

Στα σίγουρα αυτή η αντίληψη κρύβει πρώτου βαθμού φιλαυτία, και εγωκεντρισμό  στο μέγιστο. Και είναι  βέβαια λάθος.

Αν αποδεχθούμε την άποψη του O'Neill, γιατί να αρκεστούμε να περιορίσουμε την απελπισία μας μόνο από τον θάνατο των βρεφών; Ίσως θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε την θλίψη μας και για τους φυσικούς θανάτους των ηλικιωμένων ή των αρρώστων «τελικού σταδίου»  σκοτώνοντας τους και αυτούς νωρίτερα. Και ίσως θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε την θλίψη μας για τους φυσικούς θανάτους αυτών που υποσιτίζονται και των αστέγων αφαιρώντας τη ζωή και από αυτούς. 

Η άποψη του O'Neill αλλοιώνει την έννοια της  «φροντίδας» και της «υγείας» και τις  μετατρέπει σε δολοφονία. Είναι μια απαράδεκτη, συμφεροντολογική, άθλια άποψη και ένα φρικτό  κατασκεύασμα.

 

Πηγή: mercatornet.com

 

Σχετικά άρθρα

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).

Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).

Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.

Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.

Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.</p style="text-align: justify;">

Βοήθησε και εσύ το έργο του «Αφήστε με να ζήσω!».