Αξίζει να σκύψουμε με προσοχή πάνω στο χιλιοακουσμένο σύνθημα των διαδηλώσεων υπέρ των εκτρώσεων πως η άμβλωση πρέπει να υπάρχει γιατί εξασφαλίζει τα «Αναπαραγωγικά Δικαιώματα» της γυναίκας.
Αξίζει να σκύψουμε με προσοχή πάνω στο χιλιοακουσμένο σύνθημα των διαδηλώσεων υπέρ των εκτρώσεων πως η άμβλωση πρέπει να υπάρχει γιατί εξασφαλίζει τα «Αναπαραγωγικά Δικαιώματα» της γυναίκας.
Το κίνημα υπέρ της ζωής του αγέννητου παιδιού «Αφήστε με να Ζήσω!» χαιρετίζει καταρχήν την απόφαση της Εθνικής Αρχής Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής να θέσει σε διαβούλευση τη δημιουργία «τράπεζας ζωής»,
Η άδικη, επιλεκτική θανάτωση των μικρών κοριτσιών, πριν ακόμη αυτά γεννηθούν.
Το Ίδρυμα είναι προσεκτικό στη χρήση της λέξης επειδή πολλά από τα μέλη του αντιτίθενται στην άμβλωση, αλλά η πρόθεσή του είναι σαφής.
Σε ένα εκτεταμένο άρθρο σχετικά με την αυτοκτονία των εφήβων, που δημοσιεύθηκε στο Pediatrics (Παιδιατρική), οι συγγραφείς παραλείπουν «κατά λάθος» δύο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου, αυτόν της σεξουαλικής δραστηριότητας και της έκτρωσης. Το Αμερικανικό Κολλέγιο Παιδιάτρων (American College of Pediatricians), έχει σημειώσει στο παρελθόν τη σημαντική συμβολή αυτών των παραγόντων στην αυτοκτονία των εφήβων, όπως και τον ρόλο της κατάθλιψης.
«Εάν γίνει η άμβλωση παράνομη, οι γυναίκες θα αναζητήσουν "ύποπτους" χώρους για να τη κάνουν και οι θάνατοι θα εκτοξευτούν». Αυτό είναι ένα πολύ συνηθισμένο επιχείρημα που χρησιμοποιείται για την υπεράσπιση των αμβλώσεων σήμερα. Αλλά πόσο αξιόπιστο είναι; Ας αναλύσουμε αυτή την άποψη με την Δρ Kathi Aultman, γυναικολόγο, που παλαιότερα πραγματοποιούσε εκτρώσεις, και πρώην Διευθύντρια Ιατρικού προσωπικού στην Planned Parenthood.
Μια μετα-ανάλυση1 που δημοσιεύθηκε το 2011 στο British Journal of Psychiatry (Βρετανικό Περιοδικό της Ψυχιατρικής) αναζωπύρωσε τη διαμάχη για την έκτρωση και τις επιπτώσεις της στην ψυχική υγεία. Η ερευνητική ψυχολόγος Δρ. Priscilla Coleman συνδύασε τα ευρήματα 22 μελετών και η ανασκόπησή της βρήκε ότι οι γυναίκες που έχουν κάνει έκτρωση είναι 81% πιο πιθανό να παρουσιάσουν προβλήματα ψυχικής υγείας από αυτές που δεν έχουν κάνει έκτρωση. Αυτή η αναλυτική ανασκόπηση πολλαπλών μελετών συμπεριλάμβανε δεδομένα που συλλέχθηκαν μεταξύ 1995 και 2009 για 877.181 γυναίκες από έξι διαφορετικές χώρες.
Η «Αμερικανική Ένωση Μαιευτήρων και Γυναικολόγων υπέρ της Ζωής» (AAPLOG) και το «Αμερικανικό Κολέγιο Παιδιάτρων» (ACPEDs) παρουσιάζουν την
Η Έμιλυ Ντούερ έμεινε έγκυος σε ηλικία 19 ετών. Αποφάσισε να προχωρήσει σε φαρμακευτική έκτρωση με το RU 486, Mifepristone, ένα φάρμακο που ανταγωνίζεται τη προγεστερόνη. Η προγεστερόνη είναι η ορμόνη που συντηρεί την εγκυμοσύνη. Σύντομα όμως το μετάνιωσε. Άμεσα και πρίν από την λήψη της επόμενης ουσίας, της Mισοπροστόλης, - Cytotec-, έλαβε προγεστερόνη και η πορεία της φαρμακευτικής έκτρωσης αναστράφηκε.
Οἱ ἠθικὲς καὶ νομικὲς πτυχὲς τῆς ἄμβλωσης ἀποτελοῦν ἀντικείμενο ἔντονης συζήτησης σὲ πολλὰ κράτη μὲ τὸ κέντρο βάρους νὰ περιστρέφεται γύρω ἀπὸ τὴ φύση τοῦ ἐμβρύου καὶ τὴν ταύτιση τῆς ἄμβλωσης μὲ τὴν ἀνθρωποκτονία. Ταυτόχρονα, τίθεται καὶ τὸ ζήτημα τῆς αὐτοδιάθεσης τῆς ἐγκύου, δηλαδὴ τοῦ δικαιώματός της νὰ διαθέτει τὸ σῶμα της ὅπως αὐτὴ θέλει. Μὲ τὸ παρὸν γίνεται μία σύντομη προσέγγιση τοῦ ζητήματος, σὲ ἐπίπεδο τόσο συνταγματικοῦ καὶ διεθνοῦς δικαίου, ὅσο καὶ ἀστικοῦ καὶ ποινικοῦ, καθὼς ἐπίσης καὶ μία μικρὴ ἀναφορὰ τοῦ καθεστῶτος ποὺ ἰσχύει σὲ ἄλλες χῶρες.
Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).
Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).
Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.
Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.
Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.