ΕΛ ΣΑΛΒΑΔOΡ: Ακτιβίστριες υπέρ των αμβλώσεων γιορτάζουν την απελευθέρωση μητέρων που φυλακίστηκαν για βρεφοκτονία

ΕΛ ΣΑΛΒΑΔOΡ: Ακτιβίστριες υπέρ των αμβλώσεων γιορτάζουν την απελευθέρωση μητέρων που φυλακίστηκαν για βρεφοκτονία

 

Τακτική για την νομιμοποίηση της άμβλωσης. Οι θύτες να παρουσιάζονται ως θύματα.

Παρά το γεγονός πως οι μητέρες δήλωσαν πως δεν ήθελαν το θάνατο των παιδιών τους, ωστόσο υποστηρίζεται από τους συνηγόρους πως τα προβλήματα θα ρυθμίζονταν αν οι γυναίκες είχαν τη δυνατότητα να τα σκοτώνουν λίγο νωρίτερα… όταν θα ήταν πιο μικρά στη μήτρα… Τότε η πράξη τους θα κρυβόταν ευκολότερα και δεν θα φαινόταν τόσο αποτρόπαια…Αρκεί η άμβλωση να ήταν νόμιμη…..

Από «Αφήστε με να ζήσω!»

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε στα ΜΜΕ η δικαστική αθώωση νεαρής μητέρας από το Έλ Σαλβαδόρ, της «Κάτια» της οποίας το παιδί γεννήθηκε στο μπάνιο και πέθανε λίγες ώρες αργότερα στο νοσοκομείο. Η νεαρή μητέρα είχε κατηγορηθεί για βρεφοκτονία αλλά αθωώθηκε ελλείψει στοιχείων. (1)  Προκαλεί εντύπωση και προβληματισμό πως σύμφωνα με το δημοσίευμα την απόφαση χαιρέτησαν η «Οργάνωσης Πολιτών για την Αποποινικοποίηση της Άμβλωσης» και οι φεμινίστριες, που την θεώρησαν νίκη για τις γυναίκες, σε μία χώρα που η νομοθεσία -κατά την άποψή τους- «στιγματίζει», «δημιουργεί προκαταλήψεις» εις βάρος γυναικών με «πρόβλημα στην κύηση» και δεν επιτρέπει τη άμβλωση. (1) Αυτή ακριβώς η δήλωση συμπαράστασης  εκ μέρους του κυκλώματος της άμβλωσης, δημιουργεί υπόνοιες για τους συσχετισμούς του βρεφικού θανάτου με την νομιμοποίηση της θανάτωσης των αγέννητων παιδιών  στη χώρα. Το περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας LifeSiteNews, στις αρχές του χρόνου, (2) στο Ελ Σαλβαδόρ οι υποστηρικτές των δικαιωμάτων των αμβλώσεων είχαν επαινέσει και πάλι την απελευθέρωση γυναικών που είχαν καταδικαστεί για βρεφοκτονία και «εξέτειαν ποινές φυλάκισης μακράς διάρκειας» σύμφωνα και με ανακοίνωση των New York Times

Ειδικότερα, «η Κάρεν, η Κάθι και η Έβελιν» ταυτοποιήθηκαν από τη Μορένα Ερέρα, μια ακτιβίστρια για τις αμβλώσεις από το Ελ Σαλβαδόρ, ως τρεις από τις γυναίκες που αφέθηκαν ελεύθερες. Τα επίθετά τους δεν έγιναν γνωστά. Οι γυναίκες αυτές ανήκουν σε μια ομάδα 17 γυναικών που φυλακίστηκαν για τη δολοφονία των παιδιών τους αφού αυτά γεννήθηκαν ζωντανά. Η ομάδα είναι γνωστή ως «Las 17+».  Οι φεμινίστριες και ακτιβιστές της άμβλωσης χρησιμοποιούν τις υποθέσεις τους για να υποδείξουν ότι οι γυναίκες είναι θύματα εφόσον δεν έχουν πρόσβαση στην άμβλωση.

Οι New York Times  ονομάζουν μια από αυτές τις γυναίκες Manuela. Αυτή κατηγορήθηκε ποινικά το 2008, όταν ανακαλύφθηκε ότι είχε βίαια βγάλει τον ομφάλιο λώρο του παιδιού της και πέταξε το μωρό σε μια τουαλέτα, όπου το παιδί πέθανε από ασφυξία μέσα στα κόπρανα.

Τα ονόματα των υπολοίπως γυναικών αναγράφονται σε μια λίστα που παρέχεται από το Fundacion Vida SV, μια οργάνωση υπέρ της ζωής του Ελ Σαλβαδόρ, η οποία παρέχει λεπτομερή τεκμηρίωση της διαδικασίας ποινικής δίωξης  όλων των γυναικών που περιλαμβάνονται στη  «Las 17+» .

Υπάρχουν δύο Evelyn στη λίστα, για μία από τις οποίες η οργάνωση υπέρ της ζωής λέει ότι απελευθερώθηκε πρόσφατα από τη φυλακή.

el salvador evelyn beatriz hernandez 02


Η
Evelyn Beatriz Hernandez Cruz καταδικάστηκε για βαριά ανθρωποκτονία  καθώς ο νεογέννητος γιος της βρέθηκε νεκρός στον πάτο μιας σηπτικής δεξαμενής αφού έζησε έξω από τη μήτρα για περίπου 24 ώρες. Κατά την προσωπική της κατάθεση, το μωρό πρέπει να γλίστρησε στον πάτο της σηπτικής δεξαμενής καθώς εκείνη τη χρησιμοποίησε ως τουαλέτα. Το  παιδί ήταν 32 εβδομάδων κύησης. Τόσο αυτή όσο και η μητέρα της δήλωσαν πως δεν γνώριζαν ότι υπήρχε μωρό στη βόθρο. Επιπρόσθετα η Hernandez δήλωσε: «Πραγματικά δεν ήξερα ότι ήμουν έγκυος»… Το παιδί πέθανε από τη πνευμονία που προκλήθηκε από την είσοδο του σηπτικού περιεχομένου της δεξαμενής στους πνεύμονες μετά από το «συμβάν».(3)

 Μια άλλη γυναίκα με το όνομα Karina, Karen (στα αγγλικά), καταχωρήθηκε ως απελευθερωμένη από τη φυλακή. Καταδικάστηκε για βίαιη ανθρωποκτονία αφού διαπιστώθηκε ότι στραγγάλισε τη νεογέννητη κόρη της.

Η Katherine Joceyln Mazariego Orellana, ή «Kathy», ήταν επίσης στη λίστα ως πρόσφατα απελευθερωμένη από τη φυλακή. Άφησε το παιδί της να πνιγεί αφού πρώτα γέννησε το μωρό σε μια τουαλέτα.

Τα άλλα μωρά που έχουν σκοτωθεί από τις γυναίκες που αναφέρονται στο «Las 17+» σκοτώθηκαν με εξίσου φρικιαστικό ή και ακόμη χειρότερο τρόπο, όπως το μαχαίρωμα ή καθώς αφέθηκαν να σαπίσουν σε πλαστικές σακούλες.

Διασημότητες και διεθνείς κυβερνητικές υπηρεσίες υπό τα Ηνωμένα Έθνη προσπάθησαν να πιέσουν το Ελ Σαλβαδόρ, μια από τις ισχυρότερες χώρες υπέρ της αγέννητης ζωής στη Λατινική Αμερική, να απελευθερώσει από τη φυλακή τις γυναίκες που δολοφόνησαν τα νεογέννητα παιδιά τους χρησιμοποιώντας την ομάδα «Las 17+» για να φέρουν στο προσκήνιο το θέμα της άμβλωσης με το πρόσχημα των δικαιωμάτων των γυναικών.

Το Ινστιτούτο Witherspoon, (αμερικανικό ερευνητικό ινστιτούτο που ειδικεύεται σε ζητήματα ηθικών θεμελίων στις δημοκρατικές κοινωνίες), δημοσίευσε ένα άρθρο τον Φεβρουάριο του 2020 που αποκάλυψε πώς τα δυτικά κράτη και οι ομάδες υπεράσπισης χρησιμοποιούν δολοφόνους εγκληματίες για να προωθήσουν τα δικαιώματα των αμβλώσεων.

Σύμφωνα με το άρθρο: «Αμερικανοί υποστηρικτές των αμβλώσεων, δυτικές πρεσβείες και διεθνείς φορείς ανθρωπίνων δικαιωμάτων συμμετείχαν στον πόλεμο κατά της απαγόρευσης των αμβλώσεων στο Ελ Σαλβαδόρ, υποστηρίζοντας μια δόλια εκστρατεία που προωθεί την ατιμωρησία της βρεφοκτονίας στη χώρα αυτή».( Ligia De Jesús Castaldi, Professor Ave Maria University School of Law in Florida)

Οι υποστηρικτές της άμβλωσης κατάφεραν να πείσουν τα δικαστήρια του Ελ Σαλβαδόρ πως είναι δυνατόν μία νέα γυναίκα να μήν έχει καταλάβει την 32 εβδομάδων εγκυμοσύνη της, τις αλλαγές στο σώμα της, την ύπαρξη ενός ζωντανού κινητικού παιδιού μέσα της, ούτε καν τη γέννηση και το κλάμα και το θάνατό του….Οπότε είναι χωρίς ευθύνες που εκείνο τυχαία γεννήθηκε και πέθανε….. Και επιπλέον κατά «περίεργο τρόπο», αντί οι γυναικείες οργανώσεις με αφορμή τα γεγονότα να διεκδικούν κοινωνικές και οικογενειακές παρεμβάσεις, τη προστασία της εγκύου, της μητρότητας, της οικογένειας, τη τιμωρία του τυχόν κακοποιητικού συντρόφου, υποστηρίζουν πως όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν οι γυναίκες είχαν τη δυνατότητα να σκοτώνουν  τα  παιδιά τους λίγο νωρίτερα μέσα στη μήτρα, όταν θα ήταν πιο μικρά, όταν η πράξη τους θα κρυβόταν ευκολότερα και δεν θα φαινόταν τόσο αποτρόπαια. Δηλαδή όταν νομιμοποιούνταν η έκτρωση….Εφαρμόζεται συνεπώς εδώ συνειδητά μια κακόβουλη τακτική που σκοπίμως παραπλανά, αποσπά τη προσοχή από τα πραγματικά ζητήματα, ψεύδεται και χρησιμοποιεί τις παράνομες πράξεις για την ιδεολογική στήριξη του εμβρυικού θανάτου.

«Δυστυχώς, σύμφωνα με τους υποστηρικτές των αμβλώσεων… οι γυναίκες - δράστες βρεφοκτονίας, αυτές και όχι τα παιδιά τους είναι τα θύματα παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».


Πηγές:

1. https://www.newsit.gr/kosmos/el-salvador-athoa-gia-tin-anthropoktonia-tou-morou-tis-i-neari-katia/3623842/

2. https://www.lifesitenews.com/news/abortion-advocates-applaud-release-of-el-salvadoran-women-imprisoned-for-infanticide/

3.  https://www.theguardian.com/world/2019/jul/16/el-salvador-evelyn-beatriz-hernandez-baby-died-in-toilet-back-in-court 

 

 

 

Σχετικά άρθρα

Το Κίνημα «Αφήστε με να ζήσω!» είναι ένα κίνημα Υπέρ της Ζωής του Αγέννητου παιδιού (Pro-life).

Βασική αρχή του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!» είναι η επιστημονική θέση ότι αρχή της ανθρώπινης ζωής είναι η πρωταρχική στιγμή της σύλληψης (δηλ. της γονιμοποιήσεως του ωαρίου από το σπερματοζωάριο).

Η ανθρώπινη ζωή που δημιουργείται τη στιγμή της γονιμοποίησης, ως μονοκύτταρος ζυγώτης, είναι ήδη άνθρωπος και αξίζει ως άνθρωπος την τιμή και την προστασία.

Οποιαδήποτε καταστροφική δράση επί της ανθρώπινης ζωής, είτε άμεσα με τη μορφή μηχανικής ή χημικής ή άλλης (π.χ ακτινοβολίας κλπ.) επέμβασης, είτε έμμεσα με τη μορφή στέρησης των υποστηρικτικών της ζωής λειτουργιών, που αφορούν τον νεοσχηματισθέντα άνθρωπο, και σε οποιοδήποτε στάδιο ανάπτυξης αυτού (ως ζυγωτού, μοριδίου, βλαστοκύστης, πρώιμα εμφυτευμένου εμβρύου ή επόμενου σταδίου ανάπτυξης έως και τον τοκετό), η οποία οδηγεί σε καταστροφή και τερματισμό της ζωής του, συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής και είναι πράξη που προσβάλλει άμεσα το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή.

Το κίνημά μας για λόγους επιστημονικούς και με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε τέτοια πρακτική και υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή της γονιμοποίησης.</p style="text-align: justify;">

Βοήθησε και εσύ το έργο του «Αφήστε με να ζήσω!».